CÁPSULAS CREATIVAS: FIL D’ARENA

La companyia de Dansa-Teatre ens mostra el seu treball

Fil d'Arena naix a València fa una dècada. Des dels seus inicis ha anat evolucionant cap a una dansa més compromesa, s'interessa pels temes socials i els expressa a través de la dansa. Una dansa multidisciplinària que es mescla amb altres disciplines. La seua creació és col•lectiva i treballen de manera horitzontal (Isabel Abril, Irene Ballester, Clara Crespo i Roseta Plasencia).

?
 

Te puede interesar...
Carmen Cosoli en Concierto_Barnasants
El Barnasants ens porta a València a Carmen Consoli en concert.
Colores del sonido
12 marzo 2026 - Una experiencia inmersiva increíble con los éxitos de Coldplay, The Beatles, Billie Eilish, Frank Sinatra, Taylor Swift, Michael Jackson, Whitney Houston, The Weeknd o U2.
‘Podcast, el Podcast’
22 febrero 2026 - El directo de uno de los podcasts imprescindibles de RNE Audio, con Miguel Campos, Laura del Val, Jorge Yorya y Aarón Aguilera