24 de abril de 2016

CONCERT ORQUESTA

Retrobem la nostra música

La Banda Simfònica i l'Orquestra i la Coral de l'Unió Musica l'Horta de Sant Marcel·lí oferirà un concert sota la direcció de Vicente Pelechano.

L'actuació s'inscriu al cicle Retrobem la Nostra Música que organitza la Diputació Provincial de València i s'interpretaran obres de compositors valencians.

+ Data: 24 d'abril.
Lloc: Teatre.
Hora: 11:30h.
Preu: Entrada lliure amb invitació.

Te puede interesar...
Ram Session: Moira + Morgue
Una RAM SESSION de postpunk y grunge valenciano
AURUM – Bandas Sonoras a la Luz de las Velas
La experiencia que te hará vibrar con las mejores bandas sonoras
Patax
Concierto de Patax en Rambleta, ¡toda una fiesta jazz-fusión-afrocubano-flamenco-funk!